piątek, 6 marca 2015

Jak rozwijać już istniejącą stronę WWW?

Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, pamiętaj, aby dbać o jej ciągły rozwój. Nie wystarczy zlecić komuś wykonanie i tylko cieszyć się efektem, a później pozostawić ją w takiej samej formie, jak w dniu odbioru projektu. Aby dotrzeć do odbiorców należy systematycznie aktualizować treści, zdjęcia na stronie.


Kilka kroków do skutecznego rozwoju już istniejącej strony WWW

  • Przeglądaj i aktualizuj treści

Jeśli posiadasz sklep internetowy powinieneś na bieżąco sprawdzać listę produktów i usług, które oferujesz. Nie doprowadzaj do sytuacji, w której użytkownik kupi produkt, a Ty dopiero fakcie zorientujesz się, że tak naprawdę nie masz go na stanie. Może dojść wtedy do nieprzyjemniej sprzeczki powodującej utratę klienta.

Nie tylko oferta powinna ulegać ciągłym modyfikacjom. Jeśli zmienisz dane firmy lub telefon kontaktowy od razu umieść je na stronie. Nie czekaj, bo akurat ktoś będzie potrzebował się z Tobą skontaktować w sprawie oferowanych usług.

Wygospodaruj sobie w tygodniu parę minut, aby systematycznie przeglądać zawartość strony. Nie jest to bezsensowne działanie, ponieważ będzie formą inwestycji w lepszą sprzedaż.

  • Linkowanie

Z pewnością masz na swojej stronie linki. Jesteś pewny, że wszystkie działają prawidłowo? Sprawdź to! Nie narażaj się na nieprzychylne opinie klientów komentujących stan Twojej witryny.

  • Blog firmowy

Masz blog firmowy? Ta informacja jest dla Ciebie. Jeśli nie aktualizujesz treści na blogu nie stawia to w dobrym świetle Twojego biznesu. Klient chce widzieć, że jesteś zaangażowany w prowadzenie całego przedsięwzięcia. Wtedy wie, że wchodzi we współpracę z profesjonalistą, który ma na celu rozwój swojej firmy.

Gdy nie posiadasz bloga, pomyśl o jego założeniu. Publikowanie ciągle nowych treści, dotyczących produktów i usług to rewelacyjny pomysł zwracający uwagę klientów, którzy dzięki temu mogą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie.

  • Social media

Zadbaj o obecność w kanałach komunikacji internetowej. Do najpopularniejszych należą Facebook, Twitter oraz LinkedIn.. Zamieść widżet do swoich profili na stronie internetowej. Niech każdy odwiedzający ma możliwość przejrzeć Twoją medialną działalność. Zwróć uwagę na zgodność treści zarówno na portalach internetowych jak i na stronie, zadbaj o jej spójność.

  • Nawigacja

Sprawdź jaka w nawigacji jest Twoja strona. Czy łatwo się po niej poruszać? Na przykład wybrać jedną opcję, a później bez problemu powrócić w to samo miejsce. Użytkownik zwraca dużą uwagę na łatwość i intuicyjność obsługi strony. Gdy będzie korzystał z witryny z przyjemnością, jest spora szansa, że powróci do niej w niedługim czasie. 

Źródło: internetworldstats.com, boostsuite.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz