Jeśli posiadasz już swoją stronę
internetową, pamiętaj, aby dbać o jej ciągły rozwój. Nie
wystarczy zlecić komuś wykonanie i tylko cieszyć się efektem, a
później pozostawić ją w takiej samej formie, jak w dniu odbioru
projektu. Aby dotrzeć do odbiorców należy systematycznie
aktualizować treści, zdjęcia na stronie.
Kilka kroków do skutecznego rozwoju
już istniejącej strony WWW
- Przeglądaj i aktualizuj treści
Jeśli posiadasz sklep internetowy
powinieneś na bieżąco sprawdzać listę produktów i usług,
które oferujesz. Nie doprowadzaj do sytuacji, w której użytkownik
kupi produkt, a Ty dopiero fakcie zorientujesz się, że tak naprawdę
nie masz go na stanie. Może dojść wtedy do nieprzyjemniej
sprzeczki powodującej utratę klienta.
Nie tylko oferta powinna ulegać
ciągłym modyfikacjom. Jeśli zmienisz dane firmy lub telefon
kontaktowy od razu umieść je na stronie. Nie czekaj, bo akurat ktoś
będzie potrzebował się z Tobą skontaktować w sprawie oferowanych
usług.
Wygospodaruj sobie w tygodniu parę
minut, aby systematycznie przeglądać zawartość strony. Nie jest
to bezsensowne działanie, ponieważ będzie formą inwestycji w
lepszą sprzedaż.
- Linkowanie
Z pewnością masz na swojej stronie
linki. Jesteś pewny, że wszystkie działają prawidłowo? Sprawdź
to! Nie narażaj się na nieprzychylne opinie klientów komentujących
stan Twojej witryny.
- Blog firmowy
Masz blog firmowy? Ta informacja jest
dla Ciebie. Jeśli nie aktualizujesz treści na blogu nie stawia to w
dobrym świetle Twojego biznesu. Klient chce widzieć, że jesteś
zaangażowany w prowadzenie całego przedsięwzięcia. Wtedy wie, że
wchodzi we współpracę z profesjonalistą, który ma na celu rozwój
swojej firmy.
Gdy nie posiadasz bloga, pomyśl o jego
założeniu. Publikowanie ciągle nowych treści, dotyczących
produktów i usług to rewelacyjny pomysł zwracający uwagę
klientów, którzy dzięki temu mogą pogłębić swoją wiedzę w
danej dziedzinie.
- Social media
Zadbaj o obecność w kanałach
komunikacji internetowej. Do najpopularniejszych należą Facebook,
Twitter oraz LinkedIn.. Zamieść widżet do
swoich profili na stronie internetowej. Niech każdy odwiedzający ma
możliwość przejrzeć Twoją medialną działalność. Zwróć
uwagę na zgodność treści zarówno na portalach internetowych jak
i na stronie, zadbaj o jej spójność.
- Nawigacja
Sprawdź jaka w
nawigacji jest Twoja strona. Czy łatwo się po niej poruszać? Na
przykład wybrać jedną opcję, a później bez problemu powrócić
w to samo miejsce. Użytkownik zwraca dużą uwagę na łatwość i
intuicyjność obsługi strony. Gdy będzie korzystał z witryny z
przyjemnością, jest spora szansa, że powróci do niej w niedługim
czasie.
Źródło: internetworldstats.com, boostsuite.com
Źródło: internetworldstats.com, boostsuite.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz