poniedziałek, 2 marca 2015

10 kroków do sukcesu twojej strony

Posiadanie strony internetowej łatwej w nawigacji, z dobrze napisaną treści pomoże przyciągnąć uwagę większej liczby potencjalnych klientów. Lecz aby osiągnąć zadowalające efekty musisz spełnić odpowiednie kryteria. Oto 10 kroków, które szybko i skutecznie prowadzą Cię do osiągnięcia sukcesu biznesu online. Jak zatem zbudować i utrzymać stronę WWW dobrej jakości?


1. Zwróć uwagę na tytuły

Tworząc tytuł witryny, upewnij się, że zawiera słowa kluczowe, które odnoszą się bezpośrednio do Twojej witryny. Zauważ, że Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania, gdy odpowiednio zmodyfikujesz główne treści. Ludzie szukają konkretnych rodzajów produktów lub usług, które świadczą potencjalni sprzedawcy, np. strony mobilne Kraków.

2. Daj się zrozumieć

Jasno określaj, jakie usługi lub produkty oferujesz. Jeśli te rzeczy nie są klarownie przedstawione na pierwszej stronie witryny (użytkownik w ciągu 5 sekund powinien wiedzieć czym się zajmujesz), wynikiem takiego stanu rzeczy będzie prawdopodobnie utrata klientów i obniżenie poziomu sprzedaży!

3. Interesująca strona

Im więcej ludzi zainteresujesz swoją stroną tym bardziej prawdopodobne, że zdecydują się podczas wizyty na podjęcie jakiś działań na stronie, np. zakup produktów. A bardzo możliwe, że odwiedzą witrynę w przyszłości. Umieść na swojej stronie WWW taką treść, którą odwiedzający chce przeczytać z przyjemnością.

4. Czytelność strony

Ludzie chcą znaleźć informacje i Internecie jak najszybciej. Ułatw im życie i zaprojektuj treści na  stronę np. w formie wypunktowania i rozpoznawalnych ikon. Wyraźnie zaznaczone zakładki w górnej części strony głównej, pomogą odwiedzającemu zdecydować się na kliknięcie. Sprawią, że łatwiej i szybciej zdobędzie dostęp do informacji, które go interesują. Na przykład, jeden znacznik na górze strony może brzmieć: "O firmie", podczas gdy inny prezentuje "Sklep". Jest to tzw. pasek nawigacyjny.

5. Zawsze bądź aktywny

Sugerujemy, abyś zawsze poprawiał i aktualizował swoją witrynę. Nie oferuj swoim klientom przestarzałych treści. Z pomocą swojej strony przekaż im, aby zapoznali się z treścią Twojej strony.

6. Bądź w kontakcie z administratorem witryny

Jeśli planujesz jakiekolwiek zmiany na Twojej stronie nie zapomnij poinformować o tym administratora strony. Gdy wprowadzić zmiany na własną rękę linki odsyłające na Twoją stronę przestaną działać, dojdzie do tego jeśli nie zaktualizujesz informacji Pamiętaj, żeby ZAWSZE powiadamiać administratora strony o jakichkolwiek modyfikacjach. Jeśli nie korzystasz z pomocy będziesz musiał to rozważyć lub zrobić to samemu.

7. Social media: Daj się znaleźć!

Niech ludzie wiedzą coś na temat produktów i usług, które oferujesz. Zapoznaj się z ofertą portali społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Załóż tam profil Twojej firmy i informuj na bieżąco potencjalnych klientów o swojej działalności. Aktualizuj i dodawaj nowe treści. Jeśli klient zainteresuje się Twoimi usługami i zobaczy, że ostatnie zmiany na Facebooku wprowadziłeś w 2013 roku, uwierz - nie zachęci go to do współpracy..

8. Krótkie, jasne informacje

Mniej znaczy lepiej w szczególności w przypadku treści dobrej jakości w internecie. Użytkownicy za pośrednictwem stron internetowych chcą uzyskać szybkie i precyzyjne informacje, nie mają czasu na czytanie długich esejów o działalności przedsiębiorcy. Pisanie artykułów, blogów sensownej i konkretnej treści jest jednym z najlepszych sposobów na utrzymanie zaangażowania klientów, podczas odwiedzania strony.

9. Prezentuj treści wizualnie

Listy, arkusze i cenniki są bardzo dobrym rozwiązaniem. Prezentują jasno potrzebną treść powodują, że potencjalny klient może natychmiast znaleźć to, czego szuka. Nie bój się korzystać z tabel, wykresów i diagramów. Pomocne wizualizacje przemawiają do użytkowników strony, którzy są zbyt zajęci, aby przeczytać całą treść.

10. Korekta i edycja treści

Literówki, błędy ortograficzne, stylistyczne nie świadczą dobrze o twojej stronie. Zawsze upewnij się, że teksty są dobrej jakości. Korekta i edycja to najważniejsze kroki zanim oficjalnie dodasz treści na stronę.

Źródło: boostsuite.com, webdesignexperts.com.au, cleargoalmedia.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz